Fredagsklegg

Igår förlorade jag snus-oskulden. Det var väl jävligt dumt kan man kanske tycka, men fyllor är väl inte kända för att vara de bra idéernas tillstånd heller. Så var det bra med den saken. Tyvärr tycker jag mig även minnas att jag berättade en massa falska hemligheter för en av mina vänner, och då hemligheter som kanske inte är helt okej att behöva behandla. Nu är frågan hur jag ska få denne vän att veta att allt bara var hittepå.. Nog om det, nu ska jag skriva inköpslista till dagens storhandel. Får se om jag börjar mitt lära-sig-äta-ägg-experiment redan ikväll...

Kommentarer
Postat av: Ebbsi

Tuffing! Jag förblir nog snus-oskuld jämt :D

Postat av: hanna

jag undrar då fan vad för falska hemligheter du kunde hitta på ;P haha

2010-04-17 @ 16:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback