Life is sweet!

Efter nästan två veckors slöande och matfrossande hemma hos mor och far bestämde jag mig för att ta mig back on track så fort som möjligt väl hemma i Linköping. Jag är tillbaka i mina gamla matvanor (just nu ska jag iofs snart ha mens och jag är vrålhungrig hela tiden..) så snart är jag nog ute ur den onda kolhydrats-cirkeln. Och tidigare i eftermiddag var jag även tillbaka i träningshallen: det var dags för Afro powerdance och fyfan vilken power det var! Jag dansade så svetten lackade och hela kroppen fick arbeta. Helt underbart var det! Jag glider fortfarande på endorfinerna från passet, och ser fram emot body pump-passet i morgon :) Ska köra Ännu hårdare resten av våren, så att de 6 kilo jag gått ner sen i julas blir fler. Life is sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback