<3

Jag är tillbaka på pepp-spåret i livet. Det känns så jävla bra! Och den här gången är det inga tränings-endorfiner inblandade, eftersom jag inte tränat sen torsdagen, utan bara ren och skär hopp och glädje. Även fast min framtid inte längre är lika klar (socionomutbildningen i linkan suger tydligen. varför glömde studievägledaren att nämna det?) blev det helt plötsligt att ta ett steg tillbaka till grubblar-stadiet igen. Men som studievägledaren sa är det i alla fall "ganska uppenbart vad jag vill" (RÄTT UPPENBART som jag hade sagt, inte sant Sofia? ;D), då är det bara att hitta vägen som gäller. Har i alla fall varit på möte idag. Ett fyra timmar långt årsmöte för RFSU där jag slängdes (eller ja, jag slängde mig själv) rätt in i styrelsen och blev samordnare för lite aktiviteter under våren. Men det känns fan bara bra. Jag gillar verkligen hur mitt liv rör på sig nu. Nästa helg är det ELLEN-utbildning också, så sen blir det till att bli samtalsledare (med en feministisk grundsyn)  för 14-åriga tjejgrupper. Göttah, som man säger.

Väntar som sagt med spänning på var livet är på väg, hoppas ni är med mig! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Rätt uppenbart att vi är med!

Postat av: Hanna

det känns som du har hittat "rätt" sara, fan va kul att höra, rfsu låter verkligen intressant. jag är sugen på att komma å plugga i linköping :) verkar vara mer centraliserat än i uppsala, gemensamma grejer å sånt ;)

2010-02-16 @ 21:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback