Rubrikjävel

Appropå vänner finns det även dem som sårar en, på ett eller annat sätt. Jag är just nu i tagen att bedömma hur länge det är okej (eller nicht okej) att vara sur på grund av sånt. Tror den tiden förlängs när vännen i fråga inte låtsas om/förstår vad hen har gjort. Så jag surar nog någon dag till..

Förrutom surat har jag kommit fram till att jag måste varit född med halsplommon istället för halsmandlar. Det kan inte vara okej att de ska vara såhär stora, och framför allt inte såhär länge. Har gått en vecka + nu. Och jag skulle avvakta och se vad som händer undet helgen enligt proffset på okej. Jaja, jag är inte den som är den som tvingar mig på läkarundersökningar och sånt. Trots min hypokondriska sida har jag lyckats ärva rätt mycket av min mors och morfars "Vadå? Läkarhjälp? Nejguuuuudnej, det behöver jag verkligen inte"-mentalitet. Trevligt. Men man kan ju inte alltid vara stjärna ;)

Nu väntar jag lillesyrran som snart anländer till staden på östgötaslätten. Ska bli fint att få del av lite sportlov, nu när man inte får något som universitetsstudent menar jag.. Vi ska gå på spex, födelsedagsfest och Arbetets museum i Norrköping, bland annat. Blir nog göttah!

Over and out,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback