Söndag 28

Jaha, så har både veckan och månaden kommit till ända. Det har varit en mycket speciell vecka, men i överlag en bra månad. Det ska bli intressant hur det artar sig. Hur blir jag som samtalsledare? Kommer jag verkligen våga snacka sex med främlingar? Var finns 8e mars aktiviteterna i den här stan? Hur gör jag med min stora insikt? Frågorna är många och jag ser fram emot att finna svar på dem. I alla fall de flesta. Den sista frågan svider nog fortfarande lite för mycket i magen, men det ska ju jag och min finaste Linköpingsvän råda bot på, så det blir nog fint det här. Ser fram emot en fullspäckad månad med visionsdagar, Kuk- och muffverkstäder, Ellen-samtal, Suntrip och 70-talskravall och internationella kvinno- (8e) och vaginadagen (10e) som ska firas på bästa sätt. Förrutom det en jävla massa träning, högskoleprovsförberedelser och annat allmänt peppiga saker. Kul värre! Dessutom anar jag att jag kommer få ta en ganska stor dos "flytta ifrån Linköping eller inte?"-kval och bara allmän ovisshet. Men det kan det fan få vara värt när man ska fylla resten av månaden med en massa skoj :D
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback