Söndagsdravel

Äsch-nej, det där med identitets-kris är nog ingenting för mig. Det känns som att jag är klar med det för det här i livet. Jag har snarare stärkt min identitet den här veckan, eller åtminstone stärkt känslan för hur jag vill att min identitet ska se ut. Eh, ja det lät ju flummigt värre - men sånt är livet!

I morgon öppnar portarna till studera.se och därmed är ansökningarna till höstens universitets- och högskoleutbildningarna redo att skickas in. Jag ser riktigt fram emot att få klicka iväg min, även fast jag inte riktigt är helt på det klara med riktigt hur den ska se ut än. Men troligtvis blir jag ändå skånebo till hösten, och förhoppningsvis blir jag sexolog någon gång i framtiden - så ser i alla fall drömmen ut just nu. Det kittlar lite i magen när jag tänker på det till och med :)
I morgon ska jag antagligen göra slut med Makroekonomin för alltid också. Det är inget förhållande jag kommer sakna, och det gör mig ledig fram till 6:e april. Inte sådär jättetråkigt nu när det vankas flytt och shoppingvädret (ja, det finns ett sånt!) lyser med sin närvaro. Eller nåt. Någon nationalekonom blir det aldrig av mig i alla fall ;)
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback