Helvetes jävla tentaminajävel!

Lite mindre själväckel idag, tack gode gud för det, lite mer tentaångest däremot. I morgon klockan 8 skriver jag nämligen tenta i "Politiska system i jämförande perspektiv" (inte riktigt lika tråkigt som det låter. försöker jag övertala mig) och jag är väl inte riktigt lika förberedd som jag önskar att jag varit. Jag vet inte hur, men på något jävla vänster försvann all tid på kursen och helt plötsligt var det tentavecka. Jag misstänker att jag har spenderat alldeles för mycket tid med att göra ingenting (eller oplugga i alla fall) och då blir det såhär. Trevligt. Lite skillnad från juridikkursen där jag misstänkte att det var nåt fel eftersom jag kände att jag kunde allt.

Nåja, jag hoppas kunna nå mamma snart så att jag kan beställa väckning av henne. Jag tänker INTE försova mig en tenta till, och jag vill inte utsätta någon av mina vänner för mitt morgonhumör. Då får mamma komma till undsättning! Men först en äggmacka och lite mer EU tror jag.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback