Wänna wunt woxen i en wöwuti wegnwock!

(Bild från min overallsinvigning. Det blöta är tomatsås, inget annat. Typ.)

Jag har i veckan insett att jag nog saknar den där staden på Östgötaslätten ändå.
Inte så att jag vill bryta upp och flytta tillbaka, jag trivs väldigt bra här i skåne också
men på ett helt annat sätt än hur jag trivdes på slätten.
Det blev ännu tydligare när jag i Onsdags fick ett helt lass med pol.kand.-skvaller.
Det finns liksom ingen chans att det skulle utvecklas komplicerade kärleksdraman i min nuvarande klass.
Det fanns det i Linköping. Och finns fortfarande, tydligen.
Någon som finns ännu mindre här nere är chansen för mig som samhällsvetare att tillsammans med 2500 andra studenter svina runt i en ful jävla fristads-overall.
Ni som inte har provat förstår nog inte charmen.

Kommentarer
Postat av: Josefin xD

Sv: ja solterapi ska verkligen hjälpa har jag hört. Man ska bli mycket gladare av det. Funderar oxå på att testa det. Alltid roligt att testa nya saker :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback