101012

Det blev inget Ung vänster-möte igår.
Jag prioriterade ett spinningpass, som sagt.
Jag älskar den fula humorn som ofta kommer som efterdyning till endorfinkicken jag får..
Ibland slutar det i konstiga så kallade dikter.
Ni får ha överseende :)
Ikväll ska jag dock våga mig iväg till en kör,
vilket jag lovat mig själv att göra de senaste typ fem åren.
Man kan ju inte jobba snabbt jämt!
Jag tror dessutom att jag har börjat vänja mig vid att känna igen.
Det som först mest bara var läskigt,
börjar så sakteliga kännas mera trivsamt.
Jag tror minsann att den ljusnande framtiden är min (igen).
Jag ska bara sluta analysera allt,
in till minsta partikel.
Hehe.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

nä, monki finns inte här. jag tog mig en sväng till malmö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback