En dikt.

Innan var jag spänd och förväntansfull,
skulle kvällen sluta som jag ville?
Vi startade lugnt,
kroppen behöver visst värmas upp innan.
Jag gillade det.
Med tiden blev andningen tyngre
och värmen steg i rummet.
Man kunde höra hur
våra hjärtan slog snabbare och snabbare.
Vi blev fuktigare..

Det skavde lite mellan benen ibland
men vi fortsatte ändå.
Nu flåsade vi, nästan frustade
hur länge skulle vi orka?
Det rann ordentligt om oss.
Jag tror inte vi hade kunnat prata
även om vi velat. 

När finalen kom rusade känslorna genom kroppen.
Jag visste inte vad jag skulle ta mig till!!
Med lite lugn musik i bakgrunden pustade vi ut
och andades snart normalt igen.

Jag gick lycklig därifrån .














Nej, jag har inte förlorat oskulden. Jag har varit på spinning!
Hihi.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, sköning! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback