Punkt för punkt

Äh. Nu får jag väl sluta vara lat och få till något slags inlägg.
Hittills i skåne har jag:
  • Fått smaka både pakistansk och tysk mat av mina korridorskompisar.
  • Hört en skåning härma östgötska. Det var nog bland det roligaste jag hört.
  • Kommit på en alternativ uppställning av stringhyllor med hjälp av kuddfodral och dubbelhäftande tejp.
  • Inte kunnat motstå frestelsen att fynda på loppis.
  • Sett Sverigedemokrater hålla torgmöte utan vilda protester. Jag rös.
  • Trivts grymt bra i min klass på socialhögskolan redan från början.
  • Gått med i Krischanstas nation och funderat på att bli stödmedlem i Smålands.
  • Fått en kondom fastklistrad på en banan av Projekt 6.
  • Tyckt att Lund känns som ett mini-Uppsala.
  • Vant mig vid det grötiga snacket.
Ja. Typ så.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback