Lördakvällen

Ikväll är det finsittning här i stan
ett av alla studentska påhitt när man äter och sjunger tillsammans
typ
tvärr har jag fått inse att Linköping var unikt
eftersom veg-maten oftast var bättre än köttmaten där
här får man den kalla maten när alla andra är redo för efterrätt
...
Jag var faktiskt sugen på att gå dit i kostym,
eftersom klädkoden är sådan
tänja lite på klasskamraternas uppfattning för
vilka kläder som hör till vilka
men jag hann inte få tag på någon bra nog
så jag klämmer in min lekamen i klänning och klackskor istället
äter och låtsas le

trevlig lördagkväll på er!

Kommentarer
Postat av: Lovis

Vad läser du i lkpg? Jag funderar på att börja plugga där till hösten och försöker höra från så många som möjligt! :)

Postat av: Lovis

Jasså, lund är sämre än lkpg? Jag bor i lund nu nämligen och hör enbart gott om studentlivet i lund!

2011-03-01 @ 22:07:35
URL: http://somlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback